Jak interaguje neviditelnost s detekcí zarovnání?

8

Předpokládám, že jsem zákonný dobrý neviditelný chlapík v přítomnosti zlého tvora, který má schopnost rovnocennou "odhalit dobré", stačí překonat svou neviditelnost? Co kdybych se stále pohyboval, aby se stvoření nemohlo v mé oblasti soustředit dost dlouho?

    
dané Matteo Tassinari 12.04.2017 08:22

2 odpovědi

7

Za prvé, pokud aura vaší postavy není dostatečně silná (lvl 4 nebo nižší), detekovat dobré ho nemůže zjistit. Předpokládám, že to není váš případ.

Poté, co popis zjistit zlo uvádí:

You can sense the presence of evil. The amount of information revealed depends on how long you study a particular area or subject.

1st Round: Presence or absence of evil.

2nd Round: Number of evil auras (creatures, objects, or spells) in the area and the power of the most potent evil aura present.

[...]

3rd Round: The power and location of each aura. If an aura is outside your line of sight, then you discern its direction but not its exact location.

Takže v podstatě pokud zůstanete 3 koule v oblasti kouzla, stvoření bude znát vaši polohu. Přesto budete stále neviditelní, s úplným maskováním a všemi ostatními bonusy.

V závislosti na tom, jak vaše GM čte pravidla, může bytost, nebo nemusí, vidět vaši přetrvávající auru. Jak je napsáno, přetrvávající aura zůstane jen tehdy, když jste "zničeni", ale viděli jsem, že GM zvažují, že by pohyblivé zvíře mělo opustit jedno při jeho pohybu:

Lingering Aura: An evil aura lingers after its original source dissipates (in the case of a spell) or is destroyed (in the case of a creature or magic item). If detect evil is cast and directed at such a location, the spell indicates an aura strength of dim (even weaker than a faint aura). How long the aura lingers at this dim level depends on its original power:

Faint: 1d6 rounds

Moderate : 1d6 minutes

Strong: 1d6x10 minutes

Overwhelming: 1d6 days

Tato přetrvávající aura by měla stačit, aby tato stvoření následovala vaši stopu, pokud neexistuje jiný zdroj dobré aury, pokud vaše GM uvedlo, že necháte jeden za vámi.

    
odpověděl 12.04.2017 10:00
2

Detekce dobrých poskytuje informace o tom, jak dlouho stvoření, které ji používá, pozoruje oblast:

1st Round: Presence or absence of good.

2nd Round: Number of good auras (creatures, objects, or spells) in the area and the power of the most potent good aura present.

If you are of evil alignment, and the strongest good aura’s power is overwhelming (see below), and the HD or level of the aura’s source is at least twice your character level, you are stunned for 1 round and the spell ends.

3rd Round: The power and location of each aura. If an aura is outside your line of sight, then you discern its direction but not its exact location.

Neviditelnost nechrání žádnou z těchto skutečností, ale určitě není v postižené oblasti. Pojďme to rozdělit dále:

  • Skrýváte se v zámku, když je neviditelný. Chlapec detekuje dobrý chodí.
    • Kouzlo dělá detekující přítomnost dobrého a po kolu dává váš hrubý odhad úrovně a pak po dvou kolech směr. Po otevření skříňky dostane ten člověk přesnou polohu (protože má zorné pole). Pravděpodobně někde tady uvidíte, že jste byl viděn a zaútočil na něj, například když otevírá skříňku, aniž by dokázal říct, kde jste.
  • Skrýváte se v rohu, když je neviditelný. Chlapec detekuje dobrý chodí.
    • Kouzlo detekuje přítomnost dobrého a po dvou kolech dává vaši přesnou polohu, protože má LOS.
  • Skrýváte se v rohu, když je neviditelný. Když dovednost Sense Motive říká, že jste byli viděni, okamžitě se přesunete za stráž a z jeho detekčního kužele.
    • Kouzlo nerozlišuje přítomnost dobrého (i když již tak učinil), protože už nejste v oblasti. Diviner musí nyní pokračovat v hledání a pokud budete správně hádat, kde je nasměrován neviditelný magický detekční kužel, vaše neviditelnost může správně ukrýt vaši polohu.
  • Skrýváte se v rohu neviditelného a je aktivní Zvětšené rozšířené tajné vidění aktivní. Diviner přistupuje, ale vidíte jeho Zjistit dobrou dlouho předtím, než uvidí vaše dobré zarovnání. Připravuješ se na to, aby se kolem něj dostal šprint, když se dostane 65 stop odtud, a pak to udělá v přímce a použije pravidla pro diagonalizaci, aby skončila vaše 120 ft hnutí 65 stop na druhou stranu.
    • Byla zjištěna . Určitě kouzlo nemůže na konci vašeho hnutí zjistit ani na začátku, ale bude vás registrovat, jak procházíte v mezidobí. Diviner nebude mít žádné informace o tom, z jakého směru jste vstoupili nebo odkud jste.
  • Procházíte a kráčíte do někoho, kdo stojí strážný Zjistit zlo
    • Zjištěna jsou a diviner se ihned naučí vaši přesnou polohu, když prohlédne oblast více než 3 kola.
  • Nacházíte se v plumbic full plate.
    • Kouzlo nemůže rozpoznat, pokud není diviner také uvnitř vaší plné desky.
  • Ponecháte místo pro skrytí poté, co neposkytnete nějaké kouzla pomocí [dobrého] deskriptoru a diviner to prohledá krátce poté, doufá-li v zamlžené aury.
    • Diviner vás neodhalí nebo nenalezne stopové aury, protože jste nedávno zemřeli v daném místě.
odpověděl 12.04.2017 10:23

Přečtěte si další otázky týkající se značek